http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1773
بازدید کل : 61291
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

یک شنبه 21 ارديبهشت 1393 :: نويسنده : مهاجر
 

یا ناظر

چادر من لباس متهمان دادگاه یا در زندان نیست!

چادر من برای نشان دادن فقر در سریال‌ها و فیلم ها نیست!

چادر من فقط برای رفتن به اماکن زیارتی نیست!

چادر من تاچ بندگی من است!

بگذار به چادرت پیله کنند مدام!

به پروانه شدنت می‌ارزد...

 

 

 

برای چادرت نقشه ها کشیده اند...

 

 

یک مقام بلند پایه ی آمریکایی میگوید...

دیگر زمانی نیست که دانشجویان را به خیابان بیاوریم...

برای سرنگون کردن جمهوری اسلامی...

کافیست چادر را از سر زنانشان برداشت...

حواست باشد بانو...

برای چادرت نقشه ها کشیده اند...

مواظب باش .....

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،